blog top

lørdag den 31. oktober 2009

Su'en kom, så og sejrede...

I går mødtes jeg med hende den seje journaliststuderende, som fik sin ynglings-praktikplads, og sammen indtog vi Århus by og alle tøjbutikker.

Jeg skulle nemlig have nyt tøj, fordi su'en var gået ind, og fordi der jo kommer en enkelt julefrokost.
Jeg ejer selvfølgelig intet tøj, jeg vil kunne genbruge til denne fest, derfor måtte kortet køres igennem igen og igen og igen og igen...

Heldigvis havde jeg hjælp med, og det har resulteret i, at jeg har købt noget, jeg aldrig selv ville have købt! Nu skal støvlerne købes i dag, for der er stadigvæk su tilbage, og vi skriver jo allerede den 31.10!

Jeg håber, jeg bliver hot (et udtryk, som stadigvæk bruges af os -de unge studerende) til julefrokosten.
Nu er jeg så gået i gang med at overtale den seje journaliststudernede, med den fantastiske praktikplads, til at komme med og deltage i festen. Jeg tror nemlig, det bliver sjovt!

10 kommentarer:

Lotte sagde ...

Du bliver da SÅ hot!!!

Anonym sagde ...

Dejligt at den SU kom, så du kan hjælpe finanskrisen på vej, alle sejl må sættes til :-D

Anonym sagde ...

Er den så brugt nu? Jeg kan godt huske når den gik ind, så var det ud og flashe dankortet og en ordentlig tur i byen :-D

Uden Relevans sagde ...

JA hun ska da mæ!

Marianne sagde ...

Sikke du fester der i Århus - jeg glæder mig til at datteren snart flytter derover - for så kan jeg feste lidt med :-)

Marianne sagde ...

Lotten: Hot, ved jeg ikke helt, men nyt tøj har jeg da ;0)

Marianne sagde ...

Birthe: Jeg hjælper alt, hvad jeg kan!
Puha...der er lang tid til den 1. igen ;0)

Marianne sagde ...

Fisker: Næsten brugt, men jeg er lykkelig ;0)
Mine nye dyre støvler er nemlig fede ;0)

Marianne sagde ...

Uden relevans: Desværre kommer hun ikke med :0(
Men næste gang så... :0)

Marianne sagde ...

Marianne: Og I kan glæde jer. Århus er en dejlig y at feste i!
Så kan vi feste sammen ;0)