blog top

lørdag den 7. november 2009

...

...og jeg elsker så meget andet...

13 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Orv det ser lækkert ud.

Marianne's mening sagde ...

Uden relevans: De smagte skønt!

jensdrejer sagde ...

Pokkers - så sidder man her og bliver en lille smule lækkersulten. :-)

Natmaleren sagde ...

uhm hvor ser det dog lækkert ud:-)

Newyorkerbyheart sagde ...

Mmm, det ser godt ud! :-)

Marianne sagde ...

Jeg kunne på stedet forelske mig i de pandekager :-)

trinetrine sagde ...

Hov, hvor er de fra?
http://www.flickr.com/photos/trinetrine/4100755785/in/photostream/

trinetrine sagde ...

Hov, dumt link. Nyt her:
http://tinyurl.com/yz66nmx

Marianne's mening sagde ...

Jens, de var SÅ gode!!!

Marianne's mening sagde ...

Natmaleren, jeg drømte om dem og kan næsten smage dem endnu, uhmmmm...

Marianne's mening sagde ...

Birthe: De er fra vores by ;0)

Marianne's mening sagde ...

Marianne: Jeg forelskede mig og drømmer om dem endnu ;0)

Marianne's mening sagde ...

trinetrine: De er fra en diner fra New York. Og de var gode. Dine ser også ret gode ud!!!