blog top

søndag den 20. december 2009

Ohøj Skipper...

Julefrokosten er slut.

I går var jeg til julefrokost med klassen. Ganske sjovt.
Jeg holdte mig kun til øl, og var allerede hjemme ved 4 tiden. Stolt er jeg af mig selv, men måske ikke så stolt af det sorte anker jeg fik tegnet på den ene skulder med navnet Rene i. Det kan så ikke vaskes af...

Dagen i dag starter stille. Bliver brugt til at vaske tøj. Slappe af. For i aften skal jeg være klar. Jeg skal mødes med veninder på en cafe. Gode veninder. Der skal tales, lyttes, grine og jeg skal ønske dem og deres familier en glædelig jul. Det er venskaber jeg sætter stor pris på, og altid ser frem til, når vi skal mødes. Det er der de store samtaler kan tages, der hvor man skal tænke og der hvor man udvikler sig. Jeg er heldig!

Dejlig søndag til jer!

4 kommentarer:

Bente sagde ...

Håber du nød din cafevenindesøndagstur! For jo, gode veninder er guld værd!

Hmmm ... mon ikke 'Rene' efterhånden giver efter for vand og sæbe? :o)

Anonym sagde ...

Jeg vil bare ønske dig en god og glædelig jul med masser af hygge! :D

Marianne sagde ...

Bente, Rene er væk nu, men det tog et par dage ;0)
Jeg nød min tur på cafe med veninder. Ærlige, svære og sjove samtaler. Latter og tårer. Der er plads til det hele. Jeg nyder og er så taknemmelig.

Marianne sagde ...

Jens: TUSIND tak :0) Jeg vil også ønske dig en dejlig og glædelig jul. Må dine ønsker gå i opfyldelse ;0)