blog top

onsdag den 7. februar 2007

50 ting om mig

  1. Jeg er nr 2 ud af en søskende flok på 4 piger

  2. Jeg er social

  3. Jeg har 2 katte, Søde og Sure mis

  4. Jeg er single

  5. Jeg elsker at synge

  6. Jeg er vild med at bage

  7. Jeg elsker krimier

  8. Jeg har en søster der er forfatter

  9. Jeg har en søster der har 2 børn, en dreng og en pige

  10. Jeg har en søster der har fået dreads, efter mine blev klippet af

  11. Jeg har en sød mor

  12. Jeg har købt pænt kunst

  13. Jeg kan godt lide København

  14. Jeg kender en der er med i Matador

  15. Jeg har mistet min far for 4½ år siden. Han havde lungekræft

  16. Jeg har ingen bedsteforældre i live

  17. Jeg er pædagog

  18. Jeg har haft den sødeste og sjoveste kæreste, som jeg stadigvæk er venner med

  19. Jeg elsker at drikke øl

  20. Jeg er tideligere konkurrence spring gymnast

  21. Jeg er genert, selvom folkikke tror det

  22. Jeg er god til at bøvse højt, men behersker mig offentligt

  23. Jeg er 31 år

  24. Jeg er besat af at læse blogs

  25. Jeg har gået med reklamer

  26. Jeg får ikke så mange mails, selvom jeg kan lide det

  27. Jeg har været i New York 2 gange på 1 år

  28. Jeg har over 20 par støvler

  29. Jeg er meget dårlig til at smide tøj ud

  30. Jeg har mange gode veninder

  31. Jeg er desværre ikke kreativ

  32. Jeg cykler rød Kronan

  33. Jeg har ikke kørekort

  34. Jeg har gamle mørke møbler i min lejlighed

  35. Jeg har en tatovering

  36. Jeg har undervist mange børn i gymnastik

  37. Jeg har ring i næse, navle og ører

  38. Jeg elsker at spise meget slik, specielt lakrids og ikke sure ting

  39. Jeg er vild med hjemmelavet bøfsandwich med flødesovs over

  40. Jeg kan godt lide at besøge gamle mennesker

  41. Jeg var ved min farfars side, da han døde

  42. Jeg har aldrig ligget på sygehuset, heldigvis

  43. Jeg kan godt lide frisk brygget kaffe

  44. Jeg har et 42” fladskærmstv

  45. Jeg kan lide at underholde mig med Seinfeld

  46. Jeg kan godt lide at have gæster til middag

  47. Jeg nyder at spise ude på restaurent

  48. Jeg er glad for at komme til at blogge

  49. Jeg træner fitness minimum 4 gange om ugen

  50. Jeg håber der kommer kommentar på min blog



6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Marianne og tillykke med bloggen. Det ser godt ud - nu er du ligeså afhængig af skidtet, som mange jeg kender. Du er skidego' sådan selv at kunne ændre adgangen til at kommentere :-)

Marianne sagde ...

Ella- Tak for din hilsen. Mange tak for dine søde ord. Det var rigtigt dejligt selv at kunne ændre det.

Anonym sagde ...

Marianne, super fedt - nu kan jeg snuse med her om dig og dine sager. Glæder mig til at læse flere indlæg :-)

Marianne sagde ...

fisker & fernández -ja nu kan du også læse lidt om mig.
Tak for kommentaren, det er jo altid dejligt :-)

Anonym sagde ...

Bøfsandwich med flødesovs over, nu har jeg hørt det med!

Og hvordan søren spiser man sådan en anretning, med kniv og gaffel?

Men ellers lyder du da meget normal ;)

Marianne sagde ...

Andrea- Jep, det er med kniv og gaffel, uhhmmmm det smager godt :-)
Og så er fyldet jo syltet agurker, remulade, ristet løg og hvad der nu hører til. Prøv det, det er lækkert