blog top

fredag den 6. april 2007

5x10 nye ting om mig

Her er jeg. Sådan ser jeg ud. Her er 5 x10 nye ting om mig.

5 ting jeg kan lide at se
Comedy, Seinfeld, Little britain, Klovn, Absolutely fabulous
Futurama
Bliktrommen
Matador
Engelske krimier, Barneby, Morse


5 bøger jeg er glad for at have læst
Jelne af Henriette E Møller (min søsters bog)
Signe af Lars Johansson
Halvbroderen af Lars Saabye Christensen
I Rosens navn af Umberto Eco
Familien Gregersen af Christian Kampmann


5 ting jeg godt kan lide at spise
Lammesteg
Slik
Gode røde bøffer
Flæskesteg
Chili med feta


5 steder jeg kan lide at bruge tid
Cafe
Træningscentret
Frisøren
Kosmetologen
Min massør


5 cd'er jeg hører mest
Lisa Ekdahl sings Salvadore Poe, - Lisa Ekdahl
I am a bird, -Antony and the Johnsons
USADSB -Nephew
Glamourpuss -Sort Sol
Sissel in symphony -Sissel Kyrkjebø


5 sider jeg læser på internettet

Politiken
Gyldendal
Fitnessdk
DR Nyheder Online
Blogs


5 ting jeg kan lide at lave
Træne så sveden springer
Ligge på sofaen
Læse bøger
Blogge
Være sammen med min familie


5 ting jeg godt kan lide at drikke
Cola
Kaffe
Øl
Cola
Kaffe


5 steder jeg er vild med at være
New York
Berlin
København, hos min søster og hendes kæreste
London
Hjemme hos mig selv


5 Ting jeg gerne betaler til
Internet
Mobilen
Kræftens bekæmpelse
Gaver
Blomster

12 kommentarer:

Kanonkuglen sagde ...

Endelig får vi dig at se:-)! Tak for nogle gode påskedag i Jylland!

Marianne sagde ...

lars- Så kom jeg frem ;-)
Det var rigtig hyggeligt at se dig igen. Dejlig du også nåede ned og spiste hos mig. Håber du nåede godt hjem igen

Anonym sagde ...

Jammen det var da fint at få sat en ansigt på;-)

Marianne sagde ...

Judith- Så kom jeg frem ;-)

Anonym sagde ...

Gud ser du sådan ud! Havde forestillet mig lyst hår, skørt man selv danner et billede i hovedet ikk?!
Hyggelig læsning, og du ser sød og frisk ud :-)

Marianne sagde ...

therese - Jeg er farvet sorthåret, men er dog brunhåret rigtigt. Det er sjovt at folk kan se anderledes ud end man forventer. Jeg har overvejet længe med om jeg skulle komme billede på, men har fundet ud af, at jeg godt kan lide at se de folk jeg læser om.
Sød og frisk, tak! Det var så koldt den dag det billede blev taget ;-)

Anne O'Manne sagde ...

Hvor er jeg glad for at have fået et ansigt på dig. Du ligner en, jeg gerne vil kende ;-)

Marianne sagde ...

anne o'manne- Jeg må sige det samme om dig; da jeg så dig og læste din blog, ville jeg bare gerne vide mere om dig og lære dig at kende.
Sjovt hvad et ansigt kan gøre.

Uden Relevans sagde ...

Du har stjålet min tvsmag!

Tilføj lige Eddie Izzard, Young ones og South Park

Marianne sagde ...

Uden relevans: Du får den ikke tilbage!
Young ones og South Park kan sagtens komme på, men indrømmer jeg ikke kender Eddie Izzard. Der må jeg nok skuffe dig, men så kan du beholde ham ;-)

Anonym sagde ...

Jeg er ny på din blog, men synes det er en fed måde, at fortælle om sig selv.

Marianne sagde ...

Gitte J: Velkommen til, og tusind tak for din kommentar og roserne :0)