blog top

mandag den 19. februar 2007

Blomster i hverdagen


Jeg kan rigtig godt lide blomster. Jeg kender ikke navnene på dem, men at have friske eller potter med blomster i hjemmet gøre mig glad.
I denne mørke tid er det ekstra dejligt at have blomster. Jeg stiller dem ved de levende lys og nyder synet af begge dele. Der er både venner og familie der ikke tager blomster med til mig, men i stedet for vin og bøger, da de ikke tror jeg er vild med blomster. De kender mig da vist ikke.
Men jeg kan jo også godt lide både vin, bøger - og ikke mindst blomster.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er utroligt hvad en enkelt buket blomster kan skabe af hygge. Det er dejligt med blomster, de er kønne at se på, samtidig med at de fleste af dem også dufter.
Så en buket blomster, en flaske vin, og en bog, ja det ville være en god gave at få, samlet:-)

Anonym sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud hjemme hos dig - de små glimt, jeg har set på dine billeder. Jeg har også påskeliljer til at stå i vindueskarmen. De er så flotte, de spirnger langsomt ud nu. Hav en god dag.

Kh Mia

Marianne sagde ...

Judith - det ville nu være en ritgti god gave, måske også lidt chokolade???


Mia - tak for dine komplimenter, det varmer. Ha selv en rigtig god dag

Anonym sagde ...

Nå ja, chokoladen glemte jeg, den hører selvfølgelig med:-)