blog top

lørdag den 10. februar 2007

Det er i dag et vejr...

Søster og jeg nåede lige centrum inden jeg skulle med toget hjem.

Rundetårnet stod højt og stolt med den flotteste baggrund -den blå himmel. Vejret var ikke så koldt i dag så det var til at holde ud at gå rundt og shoppe det sidste.






















Jeg var også i fields forleden dag. Det var ikke helt så stort et center, som jeg måske lige havde regnet med, men noget varmere end at gå i rundt i byen.













Jeg havde glædet mig til at komme hjem og slappe til Matador og Barnaby, men desværre er der Melodi Grand Prix. Det er altså ikke helt som da man var lille. Melodierne er i baggrunden, mens jeg blogger. Det er måske fint nok.
God lørdag aften

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Eeeej, Inspector Barnaby - ham savner jeg godt nok! Monstro om man kan købe ham på DVD?

Anonym sagde ...

He he, jeg er også vild med Barnaby... Jeg blev også så ærgerlig, da jeg så, at der ikke kom Matador i går aftes. Men jeg så Grand Prix og synes faktisk, at det var underholdende... I aften skal jeg se Forbrydelsen. Ser du den Marianne?

KH Mia.

Marianne sagde ...

fisker & frenández- Det kan du da:http://www13.cd-wow.com/searchresults_dvd.php?searchfield=barnaby
Nemmere at læse på www.cdwow.com
Han er nemlig rigtig god

Marianne sagde ...

Mia- Jeg har ikke helt fulgt med i den. Jeg arbejder engang imellem søndag aften og derfor er det ikke altid nemt at følge med i serier. Jeg har set et afsnit, men jeg er nu nok mest til engelske krimier.