blog top

fredag den 9. februar 2007

Erik Clausen

Jeg, søster og svoger har lige været i biffen og set Erik Clausens nye film, Ledsaget udgang.
Det var dejligt at sidde i varmen i de bløde sæder og se en god film. Måske ikke Erik Clausens bedste film, men stadigvæk er han rigtig god til at fortælle om dagens samfund og den skæve verden, vi lever i.
Det er dejligt at gense skuespiller, jeg ikke har set længe. Pip, Clausens kone i filmen, Helle Fastrup
er altid et dejligt gensyn.

Men jeg er altid uheldig at komme i biffen med andre, der skal snakke, sparke i ryglænet, tjekke mobilen og være sjovt i håb om, at vi andre vil grine....
Jeg gider ikke betale for at se en film med folk, der larmer. Det skete i dag, og det er desværre sket mange før.
Hvor er respekten for at vi andre har betale en klækkelig sum for at se en god film?
Jeg har snart mistet interessen helt for at se en film i biografen.

Nu sidder vi i sofaen og drikker kaffe. Kufferten er pakket for min ferie i København er slut.
Det har været en hyggelig lille ferie, som jeg vil nyde det sidste af.

Ingen kommentarer: