blog top

onsdag den 21. februar 2007

Skuffende Sne

Jeg blev noget skuffet, da jeg i morges kl 06.10 stod op for at tage på arbejde. Ikke ret meget sne, og jeg var blevet lovet snestorm!!!
Men jeg må sige, at det er der lavet om op. Der er meget sne nu, og det forsætter med at sne. Det er rigtigt dejligt, syntes jeg.
Jeg skulle have stillet mine havemøbler ud på min altan igen ( mine er ude året rundt ;-)), og det måtte gøres, selvom der var sne. For ikke at få våde strømper, blev det i bare tæer. Noget koldt. Men hellere det end at gå 20 skridt for at hente et par sko!!!!
Der er ikke noget bedre, end gå i stille snevejr i mørket og bare lytte til stilheden. Sneen gør stille og lyser op.
Jeg sidder nu i varmen, men har været inde og træne. Jeg må tage det lidt roligt med træningen. I sidste uge fik jeg en forstrækning af en muskel og muligvis en blodansamling inde i min hals. Det er svært helt at holde fri, men halsen skal have ro.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Altså Marianne - bare tæer i sneen... Godt der ikke var langt ind i varmen igen. Her i København fuger det også stadig. Det er flot, dejligt at sidde indenfor. Jeg drømmer lidt om at Danmark er lukket i morgen... Kan du huske, da vi var små, og de meldte i radioen at skolerne var lukkede? Vi blev så glade...

Marianne sagde ...

Godmorgen Henriette. Ja i bare tæet, det undre dig vel ikke? ;-)
Din drøm gik i opfyldelse, Danmark er lukket ned. På gaden nedenfor er der helt stille. Ingen busser eller biler. Det vækker gode minder :-)