blog top

fredag den 23. marts 2007

Pigeaften

I aften skal jeg have 4 piger fra arbejde på besøg. Vi spiller spil og håner hinanden, når der bliver tabt eller vundet.
I aften skal vi spille Matador, altså Matador som vises på DR1.

Vi skal spise sammen, og jeg vil lave karrysuppen. De andre har slik, chips og andet hyggeligt med.
Det plejer at være hyggeligt.
Jeg kan godt lide at vi kan være sammen om andet end arbejdet. At vi kan finde ud af at være unge og hygge sammen. Vi er rigtig gode sammen, trods vi ikke har kendt hinanden så længe, og er forskellige typer.

Min ex er hjemme på besøg fra sygehuset. Hans nyretal er meget høje, så de slipper ham endnu ikke. Heldigvis at de har tjek på det.
Jeg håber snart han er ovre det.
Han kommer og hjælper mig med suppen, for han er klart den bedste af os til at lave mad.
Det er jeg taknemlig for han gider :-)

Ingen kommentarer: