blog top

torsdag den 22. marts 2007

Sygebesøg

Massage.
Jeg har fået massage idag. Det er veltrængt. På grund af min træning og mit fysiske hårde arbejde, bruger jeg min krop meget, og det kan godt give spændinger. Det hjælper at få løsner ryggen, armene og nakken op, og jeg er klar ugen.
Det var skønt.

Min ex-kæreste ringede og fortalte, at han var blevet indlagt.
Nu er han overhovedet ikke pyldret, så når han har ondt eller går til lægen, er det virkelig fordi der er noget.
Det må man også sige der var denne gang.
Han kom ind med frygtelige mavesmerter, helt grå i ansigtet og kunne ikke finde ro nogle steder.
Nu har de fundet ud af, det er nyresten.
Stakkel!!!
Jeg kan godt forstå han har haft ondt.
Han er nu i behandling og får smertestillende, og jeg håber han får en rolig nat, og det væreste er overstået.
Jeg tog derop ved 13 tiden og har været der hele dagen. Jeg syntes, det var synd, han skulle være alene på sygehuset og så med så voldsomme smerter.
Jeg tror, bare det jeg var der, syntes han var rart.
I aften har hans mor og far været der og jeg kom lige en times tid igen.
Han har det meget bedre.

Ingen kommentarer: