blog top

lørdag den 28. april 2007

En rigtig dejlig lørdag

Jeg har fine friske blomster i mit hjem. Det elsker jeg. Jeg øver mig lidt på at tage nærbilleder, så her kommer der lidt.

Jeg har været inde og træne og på posthuset efter en pakke.
Det er en ny mobil telefon. Min gamle var et ½ år. ikke ret gammel, men jeg er vild med nye mobiltelefoner. En lille last.

Jeg vil lave en engelsk bøf, jeg havde i fryseren. Gode nye kartofle og gulerøder i ovnen og så bare nyde det er lørdag. Min måske bedste dag.

En rigtig god lørdag og weekend ønsker jeg jer alle

8 kommentarer:

Mia sagde ...

Tak i lige måde.
Det lyder som en lækker menu der venter til aftensmaden :o)
Og sikke nogle fine blomster - det er nu så dejligt med friske blomster i ens hjem

Marianne sagde ...

Mia- Jeg har faktisk altid friske blomster hjemme, ellers er der så tomt.
Du kan også tro jeg glæder mig til at spise :-)

Henriette sagde ...

Hvad er det for en mobil, du har købt?

Marianne sagde ...

henreitte - Det er en rød samsung x520, en klaptelefon. Den blev jeg nød til at havre.

Anonym sagde ...

Det er nogle flotte nærbilleder du har taget:-)
Og lækker aftensmad må jeg nok sige.
God weekend til dig også.

Marianne sagde ...

judith- Mange tak. Maden smagte godt.
Billederne øver med mig med, da mange af de nærbilleder jeg tager bliver sløret. Det bliver bedre og bedre :-)

Anonym sagde ...

Vi har samme problem kan jeg se ;-) Jeg har også været ude i den slags problemer og er stadig. Men det går fremad, som du kan se på mit site også.Ligesom du også kan læse om min lørdag, som også var god.

Ihvertfald er de fotos, du der viser rigtig fine, men jeg ved også, at du sikkert har taget mindst dobbelt så mange, og resten var crap ;-) Sådan er det nok bare... Ihvertfald god søndag.

Marianne sagde ...

deborah- Jeg øver og øver mig. Jeg har godt fulgt med i dine øvelser også. Alle de andre får det til at se så let ud. (Dette skrev jeg vist også da jeg skulle lære at hælke :-D )
Men jeg er ved at være tilfreds med billederne. Men jeg var vist bare heldig med dem.