blog top

tirsdag den 3. april 2007

Godnat

Jeg ligger i min seng i mørket. Kun den kære computer lyser op.
Kattene smasker. De har lige fået mad. Om lidt plejer Sød kat at komme op og sove sammen med mig. Måske Sure kar i fodenden. Det er hyggeligt.

Underboen har besøg. Sikke de kan snakke...

Jeg har været på arbejde, og det var dejligt. Jeg er ikke god til at være syg hjemme. Sikke ynkelig jeg bliver.
Imorgen skal jeg arbejde. En kollega og jeg tager to af beboerne med til Århus. Først lægebesøg, så bytur med shopping og spisning. Det nyder vi altså alle mand.

Imorgen aften kommer søster fra København, hendes kæreste og vores mor til spisning.
Vi skal have de bedste engelske bøffer; hvis jeg altså kan finde ud af at stege dem rigtigt!!
Sov godt

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg håber du har haft en rigtig dejlig dag, og at du får en hyggelig aften med dejlig mad. Engelske bøffer, mums:-)

Marianne sagde ...

Judith- De engelske bøffer var gode ;-)