blog top

fredag den 25. maj 2007

At snyde

Ham Bjarne har snydt!
Det har jeg ikke. Der er malet på livet løs de sidste 3 dage, nu er jeg færdigt.
Det er blevet fint. Jeg er glad for det er gjort og færdigt.

Min massage gik godt, og sikke ondt.
Mine muskle er spændte på grund af træning og mit arbejde. Jeg bruger mig selv og min krop meget, så defor bliver den spændt.
Jeg nyder at få løsnet op.

Det er fredag og jeg regner med at være på DR2. Det plejer jeg.

Måske skal jeg få vasket de vinduer.... (sikke en enerig)

2 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Så har du da fået lavet noget, dejlig fornemmelse når man så er færdig.
En massør er ikke tosset når man har spændinger, og det hjælper:-)

Marianne sagde ...

natmaleren- Nu fik jeg pudset de vinduer og gjot rent over det hele. Nu skal der slappes af. Jeg tror det var dejlig enerig jeg fik af at blive masseret -og det hjalp :-)