blog top

søndag den 13. maj 2007

Lørdag i høje hæle

Jeg har lidt ondt i hovedet, men på den gode måde.

Vi fik spist og snakket os 4 tøser. Vi er gode til at være sammen og vi hygger os meget.
Vi spillede trivial pursuit, men blev aldrig færdig. Vi håner, når de andre svarer forkert, og bortforklarer når vi selv gør det. Der bliver givet klap i hænderne højt over hovedet. Ingen af os vil tabe!
Så blev der fundet noget sing along songs, men jeg var nu lidt skeptisk, da jeg jo er frygtelig genert. MEN.... der gik ikke lang tid før vi sloges om mikrofonerne, vrikkede med numserne og sang duet. Der belv kæmpet mod hinanden og udfordret.
(det skal måske lige siges at hende vi besøgte bor i bofællesskab, og hendes bofæller ikke var fulde, så jeg ved ikke helt hvordan det lød og så ud for dem)

Vi tog i byen, og der gik der så ikke lang tid, før vi mistede en veninde til en fyr.
Der belv danset, men ikke nær så meget som vi plejer.

Vi endte på Burger King og kørte hjem.
Vi havde selv bil med derud, for der var en som ikke drak og gerne ville være chauffør.

Skoene var på hele natten. Dejligt jeg stadig mestre en hel nat i høje hæle

4 kommentarer:

Mia sagde ...

Det lyder som en hyggelig måde at tilbringe sin lørdag aften på :o)
Og Trivial Pursuit er altså bare genialt - det er bare ikke rigtig nogen i min omgangskreds som gider at spille det med mig

Anne O'Manne sagde ...

Det lyder rigtig sjovt - og så må du jo bare danse lidt ekstra næste gang ;-)

Natmaleren sagde ...

Det lyder til at du har haft en kanon god aften i godt selskab:-)

Marianne sagde ...

mia- Det var rigtigt hyggeligt og dejligt man godt gider væe sammen med kollegaer i sin fritid.

anne o'manne- Næste gang skal der danses meget mere. Nu havde jeg jo lige taget danseskoene på!

natmaleren- Helt vildt. Vi svinger bare sammen, trods vi er meget forskellige piger.