blog top

tirsdag den 29. maj 2007

Min bedste ven # 1

Opvaskemaskinen

4 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Og den er en god opfindelse:-)
Jeg har ikke selv en, men savner en når der har været mange gæster.

Mia sagde ...

Det tror jeg min kæreste vil erklære sig enig med dig i ;o) Han kan bestemt ikke lide at vaske op, men vi har desværre ikke en opvaskemaskine. Til gengæld så har vi en vaskemaskine og det er nu en god ting, så man ikke skal i kælderen og bestille tid og alt muligt

Marianne sagde ...

natmaleren- Den var rigtig god igår da der var mange gæster. Dejligt ikke at skulle stå og buge tid på at vaske op. Det er jeg nemlig ikke vild med ;-)

mia- Den mangler jeg så- vaskemaskinen- men en opvaskemaskine er nu rigtig god. Bare vi kunne få begge dele ;-)

Mia sagde ...

Haha ja - ellers så må vi låne hinandens ;o)