blog top

torsdag den 24. maj 2007

Velfortjent!

Så må jeg blogge, for nu er der malet for anden gang. Imogen må jeg se, om de skal have en tur mere.

Jeg har fri i 8 dage!!!!!
Imorgen har min mindste lillesøster fødselsdag, 26 år bliver hun; der betyder bare jeg er ved at blive gammel. Men skidt, det gør ikke noget :-)

Imorgen skal jeg ud og spise mogenmad hos hende og kl 11.15 skal jeg have 1 times kropsmassage. Hvor jeg glæder mig.

Jeg drikker cola og spiser chokolade, for jeg har jo arbejdet hårdt ;-)
Jeg har kun fået trænet 1 gang i denne ugen, men håber at komme afsted lørdag og søndag. Det går ikke med alt det jeg spise...

3 kommentarer:

Mia sagde ...

Jeg synes også det lyder velfortjent med chokolade og cola.

Og sikke dejligt med fri i 8 dage :o) Så må du hellere nyde det godt og grundigt.

Og så blev jeg i øvrigt helt glad af at læse dit indlæg - jeg synes altid du har sådan en positiv indstilling, Marianne :o)

Marianne sagde ...

mia- Mange tak for dine søde ord. Det bliver jeg da glad for at læse. Jeg er faktisk sjældent sur :-)
Jeg glæder mig rigtig meget til de der fridage :-)

Mia sagde ...

Positive mennesker er nu også det rareste, og jeg synes i hvert fald du udstråler en masse glæde her på din blog.

Jeg forstår godt du ser frem til fridagene - det er aldrig så dårligt med sådan nogle. Jeg glæder mig i hvert fald også til mine eksamner er overstået, så der igen er lidt mere tid til at gøre lige det jeg har lyst til. God "ferie"