blog top

søndag den 24. juni 2007

Mit nye kamera

Dette kamera er jeg den heldige eje af nu. Jeg har fundet billedet hos canon.
Faktisk havde min søster købt det først, men hun blev skuffet over det var stort. Det er ikke sådan et lille smart et, men lige præcis, hvad jeg gik efter. Så jeg købte det af hende.
Jeg har et Powershot nu og det tager vildt gode billeder. Det gamle er bare så slidt nu.
Nu skal der en ny generation på banen, og hvilke fine nye detaljer der er kommet.

Prøv lige at se, hvor godt det tager billeder:


Nu er blomster jo også et nemt offer, for de står helt stille, men jeg syntes jeg kan komme tæt på.

Nu skal jeg øve mig og det glæder jeg mig til.

Rigtig god Søndag

5 kommentarer:

Sifka sagde ...

Tillykke med det nye kamara. Det ser ud til at være godt. Heldige dig:) God søndag.

Ella sagde ...

Tillykke med det - sikke nogle pletskud - god fornøjelse :-)

Marianne sagde ...

sifka- Mange tak for det. Jeg er rigtig glad for det. God søndag til dig også :-)

Marianne sagde ...

ella- Mange tak Ella. Det var lige det kamera jeg skulle have. Nu skal det med på koloni imorgen og tages billeder af Nordjylland :-)

Anonym sagde ...

Tillyke med dit nye kamera. Glæder mig til at se alle de billeder du får taget fremover.