blog top

torsdag den 21. juni 2007

Sikke en dag, en god dag

Dette er mine tomat- og pebeplanter, der står på min altan.
Der er knopper og blomster og det ser rigtig fint ud. Det er første gang jeg prøver at have sådanne planter, så jeg er faktisk lidt stolt.
Fordi i dag opdagede jeg den første pebre. Den ser da fin og flot ud ;-)
Jeg har også blomster. Jeg har 3 breve blomsterfrø i denne spand. Måske lige lidt mange, men de så bare ikke ud af så meget, de små frø.
Men det er dejligt og sjovt at følge.
Nu er jeg bare træt. Jeg har trænet, gjort godt rent, vasket tøj, købt og brugt mange penge på tøj og besøgt en gammel livstræt dame på 92 år.
Nu vil jeg lave kold kartoffelsalat og så slappe af.

10 kommentarer:

Andrea sagde ...

Hvor er din peber flot og hvor har du været flittig i dag.

Se du havde energi til det ;)

Marianne sagde ...

husejer- Ja, jeg fik enerig til det hele :-)
Og mange tak for osen af den lille grønne pebre. :-)

Anonym sagde ...

Det er da dejligt med peber og tomatplanter, de smager også bedre end dem man køber så glæd dig:-)

ha en rigtig god aften.

Marianne sagde ...

judith- Jeg glæder mig til at smage det. Faktisk er jeg ikke så vild med tomater, men jeg tror det bliver anderledes når de er hjemmelavet :-)

Rigtig god aften til dig :-)

Anonym sagde ...

Sikke produktiv du er, jeg faar helt daarlig samvittighed...

Marianne sagde ...

fisker & fernández- Det skal du ikke få. Mon ikke du har været på arbejde og lavet en masse. :-)
Nu ligger jeg bare på sofaen og spiser is.

Anne O'Manne sagde ...

Hvor ser det fint ud. Hvem der dog bare havde en altan.

Marianne sagde ...

anne o'manne- Det var faktisk et krav da jeg skulle flytte i ny lejlighed at der va altan. Jeg er meget glad for den :-)

Anonym sagde ...

Hvor ser dine blomser fine ud - og jeg er meget imponeret over din peber :-)

Marianne sagde ...

newyorkerbyheart- Mange tak for din søde kommentar. Jeg er også glad for jeg fik dem plantet. :-)