blog top

søndag den 10. juni 2007

Søndagen er snart forbi

Her har jeg tilbragt meget af dagen. Med at læse og nyde jeg købte de solbriller. De er blevet brugt, nu hvor sommeren er kommet. Madame Terror er læst og Mankell er igang. Jeg elsker Henning Mankell's bøger om Kurt Wallander.
Mine planter. Dette er og skulle gerne blive blomster. Måske er der blevet plantet lige mange nok det samme sted, men jeg ser om de måske kommer alligevel.
Mine tomate og pebre har det varmt. De er blevet vandet og sprøjtet med vand.
Jeg fandt lidt vand, da jeg var ude og gå tur. Her går jeg alt for lidt, her er så skønt.

9 kommentarer:

Sifka sagde ...

Sol og sommer - dase med gode bøger, supergod ide. Jeg kan godt forstå at du er glad for solbrillerne, der er pengene da givet godt ud :)

God arbejdslyst i den kommende uge.

Marianne sagde ...

sifka- Mange tak for det. Det skal nok blive en fin uge.
Jeg har nydt at bruge tiden på at læse. Nu er jeg endelig kommet godt igang igen med at læse. -Og solbrillerne er i al fald pengene værd.
Rigtig god uge til dig også :o)

Mia sagde ...

Dejligt du får brugt solbrillerne når nu du har investeret i dem.

Så kom du alligevel igennem Madame Terror. Jeg har aldrig læst noget af Henning Mankell, men måske jeg burde gøre det en dag jeg mangler læsestof :o)

God uge til dig, Marianne, og ja, god arbejdslyst.

Marianne sagde ...

mia- At læse Henning Mankell er som at spise slik, man kan ikke stoppe igen... Jeg har gemt denne bog længe nu, for det er ved at være den sidste jeg mangler at læse.

Rigtig god uge til dig også, og held og lykke med din sidste eksamen ;o)

Mia sagde ...

Det lyder som noget farligt noget at komme i gang med Mankell så ;o) Så ellers lige inde i byen at der er tilbud på nogle af hans bøger om Wallander til 100 kr.

Tak skal du have :o)

Marianne sagde ...

mia- Du må læse ham. Det er Så gode bøger.

Mia sagde ...

Som skrevet under dit nyeste indlæg, så smid lige en liste over Wallander serien - så må jeg se at få skaffet nogle af dem, så jeg kan læse dem på et tidspunkt :o)

Anonym sagde ...

Kan du anbefale Madame Terror? :-)

Marianne sagde ...

newyorkebyheart- Om jeg kan anbefale den.... jeg var et pænt stykke tid om at komme rigtigt igang med den, men da jeg var inde i den blev den spændende. Jeg havde helt svært med ikke at tænke det politiske spil, de er i bogen, ud i virkeligheden.
Så, jo jeg kan virkelig godt anbefale den. Den er stadigvæk i mit hoved :-)