blog top

fredag den 22. juni 2007

Tøj ryddet ud

Det hjalp at købe nyt tøj i går, for nu er klædeskabet ryddet op.
Der var meget tøj...
Jeg er vildt dårlig til at smide ud. Minder og der var engang.... fylder mit hoved, men nu er der sket en stor reducering. Meget er smidt ud, for i dag var humøret til det.
Det er nu udnyttet.
Hvor er det dejligt. Nu er der fundet tøj, jeg ikke har gået længe med, for det har lagt inderst i skabet.
Sikke noget at bruge sin fredag aften på....

(jeg ville hellere drikke øl, men det må jeg så gøre imorgen)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Wee det ser vildt ud! og ja man skal virkelig være i et bestemt humør når der ska reduceres i klædeskabet! ;)

Marianne sagde ...

pedrsn- Der var rigtig meget, og jeg vidste det godt, så det er så dejligt at det er gjort. Jeg har også kigget tit i klædeskabet og nydt synte. :-D