blog top

tirsdag den 31. juli 2007

Hjemme igen fra ferie

Så er jeg hjemme igen.
Jeg har fået vasket tøj og gjort lidt rent.
Kattene er blevet passet godt, og det er deligt at se.

Jeg tror, de var glade for at jeg var hjemme igen, for jeg blev vækket nogle gange i løbet af natten for at skulle kæle dem.

Nu skal der købes ind og så slappes lidt af. Jeg var først hjemme ved midnat og så fik jeg lige kuffeten pakket ud.
I aften har jeg to timers træning, og det glæde jeg mige meget til.

I dag tager søster afsted fra Berlin, så er hendes måned gået dernede. Trods besøg har hun fået skrevet en del på den nye roman.

Jeg har lige fået en aftale om brunch med min ex, så nu skal jeg spise god mad og drikke en masse kaffe, mens vi kan fortælle om vores forskellige ferier.

Vi ses

Ingen kommentarer: