blog top

mandag den 9. juli 2007

Ingen sommerferie, Tak!!!

Hvorfor er det at mine træner i centret skal holde sommerferie??
Der er vikar på holdene og det er ikke 'som det plejer'... det kan jeg ikke lide ;-)

Jeg fik faktisk ikke sved på panden, selvom jeg forsøgte; vikaren gjorde sit bedste, men det var ikke lige mig, hendes træning. Måske skal jeg bare træne i maskinerne her i sommer.

Nu skal jeg spise aftensmad, tomatsuppe fra dåse og melboller. Det er så nemt og det må det godt være i dag. Jeg er nemlig træt.

Rigtig god aften

8 kommentarer:

Mia sagde ...

Tak og god aften til dig også

Marianne sagde ...

mia- Selv mange tak

Andrea sagde ...

Tomatsuppe er ok, men melboller har jeg aldrig været vild med.

Da jeg var lille var det så heldigt, at min bror kun kunne lide melbollerne og jeg kunne kun lide kødbollerne i min mors oksekødssupper og så kunne vi jo bytte ;)

Håber du finder dig til rette uden din sædvanlige træner, jeg synes du er sej til det der fitness.

Marianne sagde ...

husejer- Jeg kan bedst lide melboler, specielt efter min ex fortalte drillende at kødboller var lavet af gristryne ;-)Men det e godt at have intrene aftaler om deling af mad i familien :-D

Mange tak fo dine søde ord om min træning. Nu skal jeg jo gå til den, når jeg skal i bikini om 5 uger!!! ;-D

Natmaleren sagde ...

Tomatsuppe og melboller er nu ikke det værste, det smager faktisk ganske udmærket.
Ha en god aften:-)

Kanonkuglen sagde ...

Hej Marianne... jepper jeg kender det alt for godt! Det er næsten altid lidt irriterende når den vante instruktør ikkeer dér... og i sommerferien er der aldrig så mange hold... øv bøv!
Er du ved at glæde dig til at vi ses i Berlin? Så ved du godt hvad vi skal... vi skal drille den lille forfatter:-)! Og selvfølgelig også være sød ved hende, når hun har fortjent det:-)!

Marianne sagde ...

natmaleren- Det smagte fint, og det var en god aften. Jeg var bare så træt

Marianne sagde ...

Lars- Det er faktisk noget træls, men jeg giver ikke op. De må også døje med mig ;-)

Jeg glæder mig rigtig meget til vi mødes i Berlin. Og til at drille hende den lille. Hun kan lige så godt vende sig til det -der kommer jo også et New York ;-) Tror du vikelig på hun gør sig fortjent til at vi er søde ved hende ;-)