blog top

mandag den 23. juli 2007

Min Mandag

Jeg er ved at farve hår. Jeg skal være lækker-smækker... i al fald i håret ;-)
Det er lidt trist vejr her, men skidt med det, for jeg har jo sommerferie.....
Hvofor er det så lige jeg vågner kl 7.15, selvom jeg er gået sent i seng. Jeg har læst i min nye bog, Den som blinker... og jeg tror nu det er en god bog.

Jeg skal have pakket, for imorgen hedder det Berlin. Søster kommer og passer huset og kattene, så det er dejligt for mig, men sikkert også for kattene.

Jeg tager min computer med, så jeg regner ikke med der blive alt for stille her.

Hyg jer på en dejlig mandag

6 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Hvor dejligt for dig, at du snart skal afsted... Og dejligt for mig, at du tager din computer med ;-)

Anonym sagde ...

Rigtig god ferie, Marianne. Nyd Berlin og sin soesters selskab :-)

Marianne sagde ...

Anne- Jeg glæder mig, men jeg kan da ikke undvære jer, så computerne komme da med ;-)

Marianne sagde ...

fisker & fernández- Mange tak for det. Jeg er ved at være klar, hvilket må betyde jeg glæder mig ;-)
Jeg glæder mig til at se søster og opleve Berlin med hende

Mia sagde ...

Rigtig god tur til Berlin. Håber søster og dig får nogle hyggelige dage :o)

Marianne sagde ...

mia- Mange tak. Jeg tror det nok skal blive nogle gode dage i Berlin. Hun har lagt en masse planer vi skal opleve :-)