blog top

fredag den 13. juli 2007

Syg igen

Det er ikke blevet til træning. Jeg har passet syg barn igen i dag. Nu er det storbror og nevøen, der har kastet op hele natten og nu ligger med feber.
Jeg er hjemme hos mig selv nu og har lige gjort rent, inden jeg tage afsted igen.
Men jeg havde jo igen mulighed for at træde til og hjælpe.

Imorgen skal jeg først på arbejde, og bagefter skal jeg tage afsked med Farfar's dame. Der er begravelse kl 13.
Jeg er ikke vild med begravelser,( men hvem er det?!), men det er vigtigt for mig, at få taget afsked med hende.
Nu har jeg ikke flere gamle mennesker at besøge, skrive kort til eller købe gaver til, når jeg er ude og rejse. Det er faktisk ting, jeg har nydt at have i mit liv.

Rigtig god fredag og weekend

4 kommentarer:

Mia sagde ...

Uha jeg forstår hvordan du har det med at der nu ikke er flere gamle mennesker at hygge om. Det er halvandet år siden min morfar døde, og jeg savner ham stadig hver evig eneste dag. Jeg savner at kunne besøge ham, at hygge om ham og generelt bare have ham i mit liv.
Men jeg tænker på de gode minder, og alle de dejlige oplevelser jeg har haft sammen med mine bedsteforældre.

Og jeg er i øvrigt helt enig i, at begravelser ikke er noget man ser frem til, men det er nu engang en god måde at få taget afsked på synes jeg. Det er lidt nemmere at komme videre bagefter.

Marianne sagde ...

mia- Det er altid et savn at miste og derfor er begravelser, som du skriver, en god måde at tage afsked på. Jeg er også glad for at have en masse gode minder at gemme på :-)

Mia sagde ...

Det forstår jeg godt :o) Minderne er en rigtig god ting at have.

God fredag og god weekend til dig også.

Marianne sagde ...

mia- Tak og i lige måde