blog top

onsdag den 22. august 2007

Fridage i sigte

Jeg har to fridage i sigte. Det er ikke skidt.

Dagen har bare været en god arbejdsdag. Da jeg kom hjem kl 19 var jeg lige lidt aktiv og fik gjort rent og skiftet sengetøj. Nu glæder jeg mig til at skulle i seng!

Jeg har flyttet lidt rundt på småting i hjemmet. Det er første gang, der bliver lavet lidt om, siden min ex flyttede. Det tror jeg, jeg har det fint med.

Fjernsynet kører med fodbold, men det kunne nu være hyggeligt, hvis en kæreste havde en kammerat ovre for at se det. Så ville jeg nemlig sidde ved siden af og læse!

Jeg havde faktisk tænkt på at tage en bytur til Århus imorgen, der er et kaffekop der stadivgæk spøger, men vejret bliver vist ikke det bedste. Århus er en by jeg ikke har noget imod at shoppe i alene, så kan jeg gå i alle de butikker jeg vil. Imorgen skal jeg i al fald træne først, så må jeg se hvad jeg gør.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

at tænke sig.... jeg har aldrig været i Århus - kun kørt igennem - det er da sørgeligt...... Uanset vejr så skal du til Århus - skal du!

Marianne sagde ...

Marianne: Du må altså opleve Åhus en dag i shoppe-humør :-)

Jeg kom desværre ikke afsted. Først træning, så tøjvask og bagefter fik jeg bagt pølsehorn....
Jeg må soge det måske trak mere, da vejret ikke var vildt godt i morges.

lifeondyssen sagde ...

Åhh Århus er en hyggelig og fed by at shoppe i .. og alle de hyggelige spisesteder .. afsted Marianne´er :-))

Marianne sagde ...

lifeondyssen: Århus er så dejlig en by at shoppe i. Nogle gange kommer jeg hjem med meget og ande gange ikke så meget, men jeg har altid noget med hjem ;-)

Ja, jeg må snart afsted :-)