blog top

mandag den 13. august 2007

Jeg fik slappet godt af

Alt var på plads hjemme før jeg tog afsted på ferie.
Igen var der tænkt på søster, der skulle passe bolig og katte. Hun var tilfreds :-)Turen gik fint. Fly er nu en god opfindelse. Vi ankom om aftenen, så det belv først dagen efter vi fik stranden at prøve.
Her tilbragte vi så næsten hver dag i en uge. Vi havde ca 2 min til stranden og det var en fin strand med blåt og rent vand. Det var virkeligt lækkert.
Der er blevet læst nogle bøger, blandt andet Kald mig Prinsesse af Sara Blædel.

Frokosten har hovedsagligt bestået af slik og chips og nogle af dagene af gyros med kylling, så var vi nemlig fri for at rejse os fra liggestolen.
Der var fine blomster mange steder og fin arkitektur.Vi boede i Rhodos by, så vi var tæt på havnen, den gamle og ny bydel og bargaden.
Det har været en virkelig god og afslappende tur. Der er spist godt mad og slikket en masse sol. Men... det er ikke en rejsestil jeg kunne gøre hvert år. Jeg syntes, det er for turistet til mig. Hvis jeg skulle igen, skulle det kombineres med en storby og så nogle dage ved en strand. Jeg kan godt forstå mange kan lide denne rejsemåde, men det er bare ikke helt mig, at skulle rejse sådan hvert år.

Der kommer flere billeder imorgen

Anne O'Manne sagde ...

Jubiii! Velkommen hjem!

Det ser nu rigtig dejlig ud, men jeg kan heller ikke klare den rejseform i for mange dage ad gangen.
...Selvom jeg absolut ikke ville sige nej tak, hvis nogen tilbød mig en uge i solen lige nu.

Marianne sagde ...

Anne- Tak søde Anne.Jeg sidder faktisk lige og læser indlæg hos dig :-) Det er dejlgit at være tilbage.

Jeg vil da heller ikke sige nej, hvis jeg fik en ejse af denne art tilbudt og jeg vil da heller ikke sige aldrig mere, men måske med en 2-3 års mellemrum

Kanonkuglen sagde ...

Hej Marianne:-)! Det lyder som en god tur, med masser af driveri! Det er godt du er tilbage på den danske jord igen.
Jeg glæder mig meget til N.Y. kan du tro, så bliver du Muggis og min personlige guide:-)!
Kan du iøvrigt genkende denne: http://www.youtube.com/watch?v=RL-MS0TVFUU

Ha haaaaaa...

Marianne sagde ...

Onkel Lars-- hahahhahahaha tak så har jeg den sang i hovedet sammen med gode minder fra Berlin og KaDeWE :-P

Andrea sagde ...

Velkommen hjem, igen - smukke billeder.

Det ser herligt ud, men jeg har det som du, ren solferie er ikke noget jeg vil rende efter.

Marianne sagde ...

husejer- Mange tak for fine ord om billederne. Det er nu dejligt at være hjemme igen, selvom det var en rigtig god ferie. Nu kan jeg så glæde mig til NY, en rejsemåde jeg ved, jeg er vild med :-D

Natmaleren sagde ...

Dejligt at du fik slappet af og nydt solen:-)

Sifka sagde ...

Velkommen hjem. New York lyder godt, men det her så da meget afslappende ud:)

Tenna sagde ...

Velkommen hjem! Sol og varme i et par dage, det må være pragtfuldt, men nok lidt kedeligt i længden, hvis man ikke laver noget ;-)

Anonym sagde ...

Velkommen tilbage, det ser ud til at i har hygget jer og nydt solen.
I dag er det min min tur, vi koerer til Fuengirola i dag kl. 14 - vi pjaekker lige et par timer for at slippe for Madrids usle myldretid.

Marianne sagde ...

natmaleren- Jeg fik igtig slappet af og sol har jeg også fået en del af. Det var skønt

sifka- Det var virkeligt afslappende og dejligt ikke at skulle lave noget som helst.
New York bliver godt, men jeg ved alleede nu jeg får ondt i fødderne af at gå og shoppe ;-)

Marianne sagde ...

emmaline- Tiden gik faktisk et hutigt, for jeg havde nogle gode bøger med og så fik vi snakket. :-)

fiske & fernández- Rigtig god ferie til jer to :-)
Jeg ha nydt solen og det afslappende liv :-)

Mia sagde ...

Sikke nogle skønne billeder.

Og som sædvanligt har der været sørget godt for katte- og huspasseren ;o)

Jeg glæder mig til at se flere billeder

Marianne sagde ...

mia- Mange tak for det. Jeg gør alt for at kattepasseen har det godt, så hun kan lokkes til at gøre det igen. Hun hopper på den igen :-)