blog top

tirsdag den 28. august 2007

Min dejlige fridag

Jeg har virkeligt nydt min fridag.
Tandlægebesøget var hurtigt overstået og derefter er der bare slappet af.

Træningen blev overstået her i aften. 2 timer er slut og nu kan jeg nyde min aftensmad.
Godt brød med chorizo pølse og pesto og en Napoli pølse. Osten er en Maribo ost, der er håndrørt. Tzatziki er desværre ikke hjemmelavet, det plejer den at være. Tomaterne er jo hjemmeavl.
Faktisk er jeg jo ikke så vild med tomater, jeg syntes vist bare det kunne være sjovt at prøve at have tomater. Jeg kan godt spise dem i salat, men ikke bae sådan uden noget. Nu prøver jeg en tomatmad.
Rigtig god aften

4 kommentarer:

Andrea sagde ...

Sikke en lækker tallerkenfuld mad og det lyder som en dejlig fridag.

Hvordan gik det med tomatmaden?

Marianne sagde ...

husejer: det gik faktisk godt med tomatmaden. Godt med salt og tzatziki i stedet for mayo. Selvom det også lyde lækkert.
Jeg belv i al fald mæt :-D

Anonym sagde ...

Sikke en fridag, men ved ikke helt om jeg ville nyde den i forhold til tandlæge besøget?
Egen hjemavl er det bedste... de tomater ser lækre ud

Marianne sagde ...

Maianne: Jeg har desvæe væet rigtig meget til tandlæge blandt andet på grund af en rodbehandling. Jeg ha ikke tandlæge skræk og hvis jeg har huller får jeg den lavet uden bedøvelse.
Så det ødelage ikke fridagen ;-)