blog top

lørdag den 15. september 2007

Lørdag -at sove og slappe af

Pølsemix fra grillen er spist.
Der er belvet sovet på min fatboy i 3 timer.
1½ l. cola e snart drukket og slikket i skålen er der mindre af nu.
Jeg har fladet ud og nydt det.
Det eneste gode ved at gå i byen en fredag er at der stadigvæk er en god weekend tilbage. Det nyder jeg i fulde drag.

Der et intet overskud i denne dag, men jeg er ligeglad for det skal der nemlig ikke altid være.
Om lidt bliver der måske åbnet for chips og dip..... og kaffe i mit nye kaffe kop.
For i går -før mit dejlige møde med Anne, som jeg stadigvæk kan få smil på læbene på, når jeg tænker på det- fik jeg købe mit kaffekop, jeg før har skrevet om.
Imorgen kommer der et billede i dag orker jeg ikke engang at tage det ;-)

Jeg håber virkelig vi får bestilt hotel i aften. Ex'en har fundet nogle gode steder, nu skal der bare bestilles. For når det er bestilt, kan jeg og de andre rigtig glæde os til at komme afsted. Der er kun ca én måned til.

4 kommentarer:

Sifka sagde ...

Jeg kan da godt forstå at du nyder livet i dag, du har virkelig noget at se frem til.

Jeg ser frem til et billede af den der kop, for det lyder spændende.

Fortsat god lørdag aften:)

Mia sagde ...

Det lyder virkelig som om du har hygget igennem, fladet ud, nydt lørdagen og slappet af til den helt store guldmedalje. Sikke skønt :o)

Jeg glæder mig til at se et billede af din kop :o)

Marianne sagde ...

Sifka: Hotellet er bestilt nu ;-)
Jeg glæder mig til at vise koppet frem imorgen. Jeg er meget glad for det.

Marianne sagde ...

Mia: Imorgen vil jeg med glæde vise min nye kop frem. Jeg syntes det er så fint :-)