blog top

søndag den 16. september 2007

New York, Nu kommer vi snart

Hotellet i New York er bestilt.

Det er så dejligt og jeg kan mærke, jeg er lettet. Nu er det helt rigtigt, at vi skal afsted og nu kan vi planlægge de dage, vi har derovre.

Det blev dette hotel, midt på Manhatten. Det er det bedste sted at bo, syntes jeg.
Vi har fået et væresle til 4 personer, dog et rygerværesle, men de vil gøre deres til vi kan få et ikke-ryger. Det er ok, for det har faktisk været meget svæt at få væresle til 3 personer.
Min ex har været en KÆMPE hjælp, og vi er meget glade for han har haft og taget sig tid til det.
Mon ikke der falder en gave af til ham ;-)

Der er gratis internet på hotellet og søster tager computer med, så jeg skal heldigvis ikke undvære jer :-)

10 kommentarer:

Andrea sagde ...

Tillykke med at sidste brik er faldet på plads.

Det hotel ligger jo lige, hvor det skal.

Håber de finder jer et ikke-ryger værelse, ellers er det om at få futtet noget røgelse eller noget af ;)

Glæder mig meget til at læse rapporter fra the big apple.

P.S. Er nok lidt misundelig ;)

Marianne sagde ...

Husejer: Jeg håber dine drømmer komme i opfyldelse :-D

Det ligger nemlig rigtig godt. Jeg har før boet midt på, så kan vi nemlig gå til alt.

Jeg håber jeg får skrevet noget godt derfra. Det er faktisk om præcis 1 måned i dag vi skal afsted :-)

Anonym sagde ...

Uhhh hvor blir det bare dejligt. New York er fantastisk!

Marianne sagde ...

Therese: jeg glæder mig nu, hvor hotellet er på plads. Nu skal jeg bare tænke på, hvad jeg skal shoppe... men det bliver ikke noget problem ;-)

Anonym sagde ...

Det bliver godt nok stort og spændende og selv om det er en rygerværelse mon ikke de får luftet godt ud inden i ankommer.

Anonym sagde ...

Wow der - er det sådan en tradition du har med NY tur årligt?

Det ER stedet at nyde og opleve. Engang havde jeg næsten pendlerkort dertil (min hver 5. uge i 1½ år) og savner alle krogene, loppemarkederne om søndagen, brunch på Jerry's i weekenderne osv.

RIGTIG god tur når du kommer dertil.

Anonym sagde ...

Aahh, bare det var mig!

Hotellet ligger jo suvaerent, sikke i kan komme omkring derfra. Lov mig, at du spiser en pastrami sandwich for mig, en kaempe stor en :-)

Marianne sagde ...

Marianne: Jeg håbe de lufte ud. Men jeg må sige vi er heldige. Da jeg -fo sjov- søgte på det i gå, var der ike felre 4 mands værelser tilbage. Vi fik måske det sidste :-) Så er det ok med et rygeværelse :-)

Marianne sagde ...

majse mor: Var du derovre SÅ tit?! Det må have været dejligt :-) Det e ikke en tradition, emn tilfældigheder, hvor jeg har været heldig :-) Jerry's den må vi prøve.

Marianne sagde ...

Fisker & Fernández: Det er SÅ dejligt det hotel er på plads, og hvor det ligger er jo helt vildt fedt.

Jeg vil meget gerne spise en pastrami sandwich for dig, med glæde :-)