blog top

torsdag den 18. oktober 2007

Dag 2 -Vi har ondt i fødderne

Vores guide kom ikke. Vi vidste det godt, for vi har ikke kunne få fat i hende for at bekræfte, at vi gerne ville mødes. Men vi fik skam tiden til at gå alligevel ;-)
Time Sq blev beset, Virgin, Toy'rus og alt, hvad der nu befinder sig i det område.
Det er imponerende, selvom det ikke var mørkt, så alle lysene kom ikke til deres ret, men imponerende var det nu.

Der var rigtig meget politi på gaderne i dag, men en container var vist faldet ned, så derfor mødte politiet stærkt op.
Vi gik sydpå for at komme til SoHo men det nåede vi nu aldrig.
Svoger ville gerne i en cykelbutik og den fandt vi. Videre gik vi for at finde Magnolie Bakeri (fra Sex and the city), men inden det blev fundet kom en dame og fortalte om, hvad Newyorker syntes om den og om G. Bush! Der er utroligt, hvor snaksalig og hjælpsom, de er. Hun fortalte om, hvor nogle af de kendte boede og om Hudsom River området. Dette kendte jeg også fra Fisker, som havde givet mig et link om dette område. Der var fantastisk.
Vi fik is og slappede af i solen, i t-shirt. Der har altså været virkeligt varmt.
Jeg har fået købt de støvler, jeg havde haft kigget på. Endelig ejer jeg et par sorte støvler :-)
Vinterstøvlerne skal jeg dog ned med igen, da der sidder en alarm i!!!
De kostede ca 200 kr for begge par.
Nu slapper vi af på værelset. Vi har vildt ondt i fødderne.
Senere skal vi ud at spise. Måske på Seinfled's cafe.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sikke du nyder det - selv om futterne gør ondt. Mit indtryk af amerikanerne er også at de er meget snaksaglige og hjælpsomme. Sikke nogle lækre støvler og så til den pris.......