blog top

søndag den 11. november 2007

Dejligt søndag

Jeg vågner lige så stille, hvor har jeg nydt disse dage. Det var virkeligt veltrængt!

Om et par timer skal jeg mødes med en veninde på cafe til brunch. Det glæder jeg mig til. Det er alt for lang tid siden, jeg sidst har spist brunch.

Måske tager jeg op til aftensmad hos min mor. Så slipper jeg for selv at lave noget -og jeg tror hun laver ribbensteg uhmm.. - og jeg får dejligt frisk luft tilmed.

Inden skal der lige læses lidt mere i Harry Potter bogen.

Rigtig god søndag derude :-)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som en perfekt søndag :-)

Marianne sagde ...

Marianne: Det er en helt perfekt dag. Det var en ok brunch, dog ikke den bedste jeg har fået, men dejligt med snak :-) Nu skal jeg videre op til min mor og bare slappe af i godt selskab og med Harry Potter :-)

Lotte sagde ...

For pokker, hvor lyder det rart!
HAv en dejlig aften :-)

Michella-Bella sagde ...

hvor lød det dog bare som en rigtig dejlig søndag - herligt :o)

Jeg selv havde en perfekt søndag:

Kæresten min og jeg blev liggende i sengen til kl. 11.30 - stod derefter op og lavede ingenting.

Tænkte at vi ville køre en tur til Skovsøen og drikke en varm kop kakao. Men i stedet blev det til en hyggelig tur på Jensen's...

Dejligt når intet er planlagt på forhånd :o)

Marianne sagde ...

lotten: Det var rigtig rart :-)

Marianne sagde ...

Michella. Din dag lyder nu heller ikke skidt ;-) Dejligt med små overraskelser i løbet af en ikke-planlagt dag :-)