blog top

torsdag den 6. december 2007

Jeg gjorde det!!!

Så har jeg weekend!
Det er vildt skønt.

Jeg fik taget den skræmmende samtale i dag og det gik rigtig fint. Jeg fik kun forståelse og vi har fundet en løsning. Jeg er lettet og glad for jeg lyttede til min krop, før det kom for langt ud. Glad for at jeg sagde fra, selvom jeg føler et lille nederlag. Men det skulle jeg ikke gøre, fik jeg at vide.
Jeg har fået en rigtig god opbakning fra min familie, som har heppet, opmuntret mig og rost mig for at sige fra.

Nu er jeg faktisk rigtig træt, men jeg det gør ikke noget.
Jeg har nemlig en rigtig dejlig dag at se frem til i morgen. For jeg skal drikke kaffe, spise mad, shoppe og snakke, snakke, snakke med hende her. Jeg kan kun glæde mig rigtig meget :-)

10 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Du er sej, Marianne! Det er sværere end man tror at tænke på sig selv og sine egne behov.

Jeg glæder mig SÅ meget til at se dig i morgen.

Marianne sagde ...

Anne: Tak, det er faktisk svært at passe på sig selv. Så er det nemmere at passe på andre.

Vi ses kl 10, ikk :-)
Jeg glæder mig også rigtig meget :-P

Anne O'Manne sagde ...

Jeg står på lur ved toget ;-p

Marianne sagde ...

Anne: Det ser jeg frem til :-D

Sifka sagde ...

God fornøjelse I to og nåja, god weekend når det nu skal være på den måde. En anden én må jo pænt vente;).
Det glæder mig, at din samtale gik så fint, det er skisme vigtig at tage sig selv alvorligt, så tillykke med det:)

Marianne sagde ...

sifka: Mange tak og god weekend, når det bliver fredag eftermiddag ;-)
Anne og jeg skal nok hygge os. Det lød også meget hyggeligt med dig og Andrea :-)

Man skal virkelig passe på sig selv, det er svært, men nødvenligt :-)

Anonym sagde ...

Godt gået, Marianne. Det føles rigtigt godt, når man har taget skridtet :-)

Jeg håber i får en rigtig hyggelig dag sammen, dig og Anne. Husk nu at bruge mange penge ;-)

Marianne sagde ...

Fisker: Det er så dejligt og afslappende lige nu :-)

Vi skal nok hygge os rigtig meget og få købt ind ;-)

Lotte sagde ...

Hvor er det godt at læse, at samtalen gik godt!
Kryds og stjerner til dig, seje kvinde!

Og hav så en rigtig dejlig dag i selskab med Anne :-)

Marianne sagde ...

Lotten: Tusind tak for din støtte og opmuntring, det varmer :-)