blog top

lørdag den 29. december 2007

Julens spor

Trods god mad, mange øl og kliovis af slik i julen -og før julen, er der røget næsten halvanden kilo af mig.
Men træningen har der også været meget af. Jeg var afsted her til morgen igen og skal de næste to dag, så er jeg klar til flere øl og dejligt mad nytårsaften.

Eftermiddagen skal bruges på kaffebesøg hos min onkel og tante og jeg tror en af mine kusiner er hjemme fra København, hvor hun arbejdede juleaften på et sygehus. Det skal nok blive hyggeligt.


God lørdag!

4 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

God lørdag til dig også.

Jeg kan absolut ikke sige at jeg har tabt mig her i julen, - så om lidt skal jeg ud og gå en lang tur:-)

Marianne sagde ...

natmaleren: Mange tak :-)
Det var da noget koldt i vejret for sådan en gå-tur ;-)

Majsen sagde ...

Du er vist en af de få der kan skrive sådan om vægttab i december.

Sikker på, at du får en skøn aften på slottet ude hos lille Majsen. Jeg giver jer nok et ædrueligt kald senere på aftenen.

Marianne sagde ...

Majsen: Det har nu heller ikke været meningen at tabe mig, men et par kilo kommer jeg ikke til at savne ;-)

Det håber jeg, jeg glæder mig i al fald rigtig meget :-) Hyggeligt at du ringer til os :-)