blog top

søndag den 9. december 2007

Nu står der 1-1

Ja, så må jeg jo komme med min tilståelse...
Jeg går og rydder op, og der gemt godt væk, men ikke godt nok, står der en pose...
Jeg kommer til at kigge i den og ser, den er fra en vis Hr. Marco fra Århus...
Det viser sig at være en stor kop eller skål. Den kan vist bruges til meget.
Den er Så fin og jeg er vild med Jesus har fået gevir...
Spørgsmålet er, hvornår og hvordan Sure og Søde kat har købt den til mig?
Jeg pakker den forsigtigt ned igen og vi, Sure og Søde kat bliver enige om, at vi den 24. december bliver overrasket over vores gaver ;-)

...........

Se nu her, hvad jeg fik af min storsøster.... hun ved jeg stadigvæk ikke er for gammel til en godtepose!
Kaffen er lavet og jeg skal nyde og slappe af med min godtepose.
Nu behøver jeg ikke lokke, slik ud af min nevø og niece :-)

10 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Det er da bare en god søndag at vågne til hvad?
Kan godt li din Jesus kop, gevierer er åbenbart et hit i denne tid:-)

Nille sagde ...

De er altså lidt for lækre de der Marco Friis ting... jeg lurede lidt efter det link du postede forleden dag! Du kan helt sikkert genfinde lidt overraskelse - og i hvert fald glæden ved at kunne tage den i brug den 25.! Må se om han sælger fra nogle steder i Københavnstrup!

Marianne sagde ...

natmaleren:Det har og er en rigtig dejlig dejlig søndag.
Jeg er vild med min nye kop, men den er gemt væk til julenaften ;-)

Marianne sagde ...

Nille: Jeg er totalt vild med alle hans ting. Så et fad til 2800 kr, som var virkeligt lækkert. Men det må jeg drømme om ;-)
Vi, kattene og jeg, skal nok blive galde, når gaverne kan tages i brug den 25.december ;-)

Marco Friis holder også til i Lønstrup, men København ved jeg ikke.
Han får snart en hjemmeside op og stå, firtalte han.
Det er så svært at vælge, og har man først forelsket sig i en ting, må man købe den, for der er kun lige præcis dette kop med de billeder.

mig selv sagde ...

ha ha ha de katte altså.... kan du ikke lige komme forbi og få den der sludder som du lovede med mine katte?? og tag endelig anne med...

Så skal jeg lige have en liste parat med det min mand og jeg ønsker os og så kan du lige kommunikere dette videre, så skal jeg også nok bage en småkage og have cola på lager :-)
og en juleøl...

Marianne sagde ...

Mig selv: Du kender mig -og Anne godt, med det du vil byde os på, når jeg kommer til samtale med din katte ;-)

Det er imponerende, hvad mine katter har lært. faktisk har jeg set en anden gave til mig fra dem, men den har jeg ikke kunne få mig selv til at kigge i. Så indtil nu er der to gaver til mig ;-)

Hvis du skriver den ønskeseddel, så kommer vi til cola, ØL og småkager, Anne og jeg :0D

mig selv sagde ...

ha ha ha :-) det ordner jeg lige

Marianne sagde ...

mig selv: Lyder rigtig dejligt ;0)

Anonym sagde ...

Marianne, det er faktisk lykkedes mig, at glemme alt om en gave, som jeg godt vidste, at jeg fik. Juleaften sad jeg med den, som den sidste og tænkte så det bragede. Da jeg åbnede den, tænkte jeg; guuuuuud, hvilken overraskelse ;-)

Marianne sagde ...

fisker: Jeg håber det bliver sådan for mig. Jeg vil i al fald spille overrasket når jeg pakker op.
Tænk du virkelig kunne glemme den gave, det var flot klaret :-P