blog top

lørdag den 26. januar 2008

At nyde den varme seng!

Godmorgen!

Jeg fik sovet længe, altså længe i min verden, for jeg ved jo jeg ikke er ret god til det.
Underboen er i al fald vågen, de snakker og skramler, men heldigvis er de vist på vej ud nu.

Jeg kunne holde mig vågen, for Anne og jeg havde ikke helt fået snakket færdigt, så vi mailede til kl 1.30. Det er hyggeligt!

Jeg vil tulle rundt og vente med badet til sidste øjeblik. Det er nemlig sjældent, at jeg har en aftenvagt på en lørdag, som jeg har i dag.
Jeg vil se, hvor længe, jeg kan blive i sengen. Jeg vil tage et af mine nye kattekopper fyldt med varmt kaffe og nyde min varme seng og friheden.

Jeg vil ønske Jer en dejlig lørdag i januar!

12 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder som en dejlig aften med Anne i går aftes. Der er ikke noget så skønt som at sove længe - det har vi også gjort. Også rigtig god lørdag til dig!

Marianne sagde ...

madame: Mange tak :-)

Jeg nyder de morgner/formiddage, hvor jeg ingenting laver og har mulighed for at sove længe :-)

Anne O'Manne sagde ...

Jøsses, blev det virkelig så sent?

Så kan jeg bedre forstå, jeg har lidt svært ved at finde mine øjne i dag.

Det var hyggeligt - som altid :-D

Marianne sagde ...

Anne: Jep, vi to kan sagtens snakke længe, selvom vi gør det via mail ;-)

Det var nemlig hyggeligt, som altid!

Natmaleren sagde ...

Du ønskes også en rigtig dejlig lørdag herfra.

Marianne sagde ...

natmaleren: Mange tak skal du have :-)

Anonym sagde ...

Åh, ja....sådan en dag i sengen - det er SKØNT!! :-)

Sådanne dage, havde jeg også da jeg var single...det bliver ikke til så meget mere....
Jeg kunne også snildt gå i seng kl. 19.00 om aftenen med en stak bøger, varm kakao på termokanden og ellers bare hygge........skøøøønt...

God weekend.

Mange hilsner
Birthe

Marianne sagde ...

Birthe: jeg kunne klare to timer, så måtte jeg op ;-)
Arbejdet kalder nemlig lige om lidt, men jeg nød det så længe jeg kunne :-)

Rigtig god weekend!

Anonym sagde ...

I lige måde, nyd din lørdag. En dag under dynen, med bog og laptop er skønt!

Marianne sagde ...

therese: Min afslappende lørdag er slut. Jeg skal afsted nu på arbejde!

Men det var skøøøøønt!

Anonym sagde ...

Det lyder som en hyggelig aften. Jeg håber du har haft en god dag på arbejdet?

Marianne sagde ...

fisker: Jeg har haft en rigtig dejlig arbejdsdag, hvor jeg har fået lavet dejligt ting med beboerne. Jeg er tilfreds i min mave, og det er den fedeste fornemmelse at komme hjem med :-)