blog top

søndag den 6. januar 2008

Søde Søndag

Det blev en god søndag!

Jeg har fået en masse fra hånden. En opgave, der længe har hængt, er gjort færdigt -næsten færdig, for nu mangler bare et besøg og en kop kaffe hos en af beboeren imorgen eftermiddag.
Han skal være med til at gøre en billedbog lavet på computeren færdig.
Jeg ved, han allerede glæder sig til besøget, for hvor har han spurgt tit om, hvornår det nu var :-)
Vi skal have lagt lyd og tale ind, så bogen er klar til at blive vist frem.

I næste uge har jeg to forskellige kurser, jeg skal på. Om kommunikation til beboerne og et om neuropædagogik. Det bliver en spændende uge. Men alt dette er først om mange dage!


Nu skal jeg slappe mere af. Det er vist det, jeg har gjort mest i denne weekend, og det har været tiltrængt.

Forsat god søndag

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg har også haft sådan en god søndag, der bare rykkede - og hvor man fik en masse fra hånden. En rigtig god uge til dig, Marianne

Lotte sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig dag. Man bliver altid i så godt humør her hos dig, for det er svært ikke at blive smittet af din livsglæde og positive indstilling til tilværelsen.
Håber den nye uge bliver lige så god som optakten.

Marianne sagde ...

shabby: Det så også ret hyggeligt ud hos dig, og hvor er det befriende med sådan en søndag :-) Jeg håber også din uge bliver god :-)

Marianne sagde ...

lotten: Tak for dine søde ord, de gør mig glad, for jeg har faktisk ikke følt mig særligt positiv længe, men nu er det vist ved at komme tilbage. Det er dejligt :-)

Rigtig god uge til dig!