blog top

lørdag den 2. februar 2008

Feriedrømme, måske virkelighed

Jeg er nu klar til at afsløre mine eventuelle ferieplaner.
Intet er bestilt og der er lidt ferieønsker, der skal ændres på arbejdet, inden jeg ved præcis, om jeg og de andre kommer afsted.

Men vi snakker om det allerede og jeg tror på, at alt falder på plads, til vi kan tage til:
Egypten.

Vi bliver 4 piger, der tager afsted. Hende jeg rejste med sidste år, og 2 andre piger.
Det bliver rigtig godt!

Det bliver kun en uge, vi skal være væk, så det bliver mest afslapning og bikiniferie, men jeg har sagt, jeg ikke tager til Egypten, uden at have oplevet lidt kultur, som pyramiderne og museum. Og heldigvis, er der andre der støtter op ;-)

Vi har set et 4 ½ stjernet hotel med alt inkluderet, hvilket ikke er sådan jeg 'plejer' at holde ferie på, men det må prøves, før jeg kan sige noget om det.
Bare det at have noget at se frem til; bare det at komme væk!

Jeg drømmer allerede om varmen, (tænk jeg skriver det, for det er jo ikke sådan, jeg plejer at holde ferie på), men det er så dejligt afslappende!

Nu er drømmen ude.....

8 kommentarer:

Andrea sagde ...

Sikke en skøn plan - jeg tror, den er meget mere end en drøm ;)

Tving dem til noget kultur også. Jeg vil se billeder fra toppen af en pyramide - med din træningsildhu spurter du bare op et knikser et enkelt, inden I skal videre ;)

Andrea sagde ...

Der skulle nok stå knipser ;)

Frk. Maj sagde ...

... det lyder lækkert. Jeg sidder oss og drømmer om varmen nu..

Nille sagde ...

Så får I da varme så det vil noget!!!! Jeg havde næsten 40 grader i september måned. Men det er en kæmpe oplevelse - og lidt kultur skal man altså give sig selv tid til når man endelig er kommet helt derned ;-) Godt I er 4 piger - for de kan altså godt være lidt belastende.... ;-)

Marianne sagde ...

husejer: Jeg ønsker det kommer til at falde på plads det hele og vi kommer afsted!

Jeg håber på pyramiderne, selvom turen vare 24 timer, men jeg skal have kultur med hjem -og måske en video med mig løbende op ad en pyramide ;-)

Marianne sagde ...

frk.maj: Bare det at have noget dejligt at se frem til, så kan sommeren godt komme ;-)

Marianne sagde ...

nille: Det bliver varmt, men vi springer ud i det... og håber vi ikke smelter væk ;-)

De to andre piger var dernede sidste år, og havde meget svært ved at gå i fred. Nu skal endnu en blond med, så måske bliver det ikke nemmere...

Kultur skal der altså til, når vi er et så historisk sted! Og jeg har overtalt en af dem allerede ;-)

Anonym sagde ...

Egypten... Det lyder spændende! Jeg synes det er godt, at du også gennemtrumpfer et par kulturaspekter. Man kan ikke rejse til Egypten uden at se pyramiderne... Husk, at du bare ikke skal gøre det i middagssolen, hvis der er 40 grader, som Nille skriver :-)