blog top

torsdag den 28. februar 2008

Fredelige fridag

Jeg har fået en masse lavet, så jeg kan nyde de næste fridage stille og roligt. Sådan kan jeg bedst lide det.

Måske ser min sommer ikke så single-alene-sommer-ud.
Jeg tror, den bliver spændende og jeg håber, det hele falder på plads, for så er der en mini-ferie sydpå i sigte.


Jeg spiser alt for usundt for tiden og der er et ekstra kilo på sidebenene... men jeg har så svært ved ikke at spise chokolade! Måske er det øllet, der sætter sig, men jeg gider ikke have de kilo på mig. Jeg må snart tage mig sammen, dog uden at blive fanatisk!!

Rigtig god torsdag :-)

6 kommentarer:

Nille sagde ...

Jeg er sikker på, at der en sydpå som gerne vil have besøg... vi er jo inviteret! Hvis det er der du tænker på... men du har jo også Egypten!!!

Puha - min træning går slet ikke lige for øjeblikket! Jeg må vist hænge bikinien på køleskabet!

Nyd dine fridage!

Marianne sagde ...

nille: Ja, det var det jeg tænkte på og jeg har skrevet med hende over mns i dag og har talt lidt om først i juni. Jeg skal lige have tjekket min arbejdsplan.
Vi er jo nemlig inviteret ;-)
Og så har jeg jo også Egypten :-)

Min træning går stadigvæk god. 4 gange om ugen, og derfor er det ekstra træls at der kommer kilo på!!
Du har jo også haft nok at se til, og det kan godt være lidt svært at komme ind i rytmen igen. Jeg håber, den snart kommer :-)

Tak og god fridag, når du når der til :-D

Nille sagde ...

Åh, først i juni lyder godt ;-) Min kollega skal være far til Skt. Hans.. så der er jeg fanget på kontoret! Hihihi, jeg havde også MSN-kontakt i dag! Der er lidt meget lige nu... og måske week-end arbejde også... men jeg er blevet en ørn til at snitte grøntsager og tage med til frokost! Det tæller jo også lidt ;-)

Marianne sagde ...

nille: Tænk om det kan blive SÅ let at finde en tid, hvor vi alle kan. Det passer vist også Anne der og selvfølgelig Fisker! Det kan være rigtig godt!

Hun fortalte godt nok, du havde hjulpet hende.

Det er da rigtig flot med de grønsager... her hedder det slik... men jeg tænker på at tage mig sammen, og det er vel en start ;-)

Anonym sagde ...

Hvor lyder det altså hyggeligt, at I skal mødes med Fisker! Det håber jeg, I fortæller lidt om, når I har været i Spanien. Og med hensyn til din sorte samvittighed med chokoladen, så vil jeg anbefale at spise den så mørk som mulig - og vælg en uden suker. Så giver det sig selv, at man ikke får for meget, og det er tilmed sundt.

Marianne sagde ...

madame:Jeg håber virkelig det hele kommer på plads, så vi kan besøge Fisker! Det kunne blive en kæmpe oplevelse.

Og med chokoladen. Tak for rådet, det vil jeg bruge. Jeg kan godt lide mørk chokolade, og når du så skriver at det også er sundt, er det da det jeg skal gøre ;-)