blog top

tirsdag den 5. februar 2008

Så hygges der...

Arbejdsdagen er slut og aftenen og starten af natten skal nydes med ingenting og alting.
Jeg kan sove længe i morgen, for der er ingen træning og først arbejde kl 15.
Det er en dejlig udsigt at have.

To fridage er også i sigte, og indtil videre ingen planer, men sådan plejer det ikke at ende, og det er helt fint for mig.


Der er nedtælling til øl i Århus med to søde mennesker.
Der er lidt tid endnu, men hver dag bliver der en dag mindre. Jeg glæder mig!

Nu skal jeg altså spise chokolade og drikke cacao.

Hyg jer ;-)

10 kommentarer:

Sifka sagde ...

Chokolade og sove længe. Det lyder altså hyggeligt:) Gad godt.

Anne O'Manne sagde ...

Nu har du en aftale på fredag :-D

Marianne sagde ...

sifka: Det er dejligt, selvom chokoladen allerede er i min mave... men jeg ved jo, der er mere i køkkenet ;-)

Jeg glæder mig til at sove længe.

Jeg håber, du kan sove længe i weekenden, hvor jeg skal møde kl 7 lørdag og søndag!

Marianne sagde ...

Anne: JAAAAAAAAAAAAAAAa og jeg glæder mig.

Men hvordan ved du, jeg har en aftale på fredag? ;-P

Anne O'Manne sagde ...

Det ved jeg, fordi jeg har en meget veludviklet sjette sans. Hvordan skulle jeg ellers vide det?
Jeg ved fx også, hvilken tv-kanal du ser lige nu.

Marianne sagde ...

Anne: Så skal jeg jo virkeligt til at passe på, hvad jeg tænker og laver ;-P

Og hvad jeg ser i tv ;-)

Anne O'Manne sagde ...

Og hvad du har i mavesækken :-p

Marianne sagde ...

Anne: Og du har jo helt ret. Du ved det jo....


-men hvordan mon??

Anonym sagde ...

Der er intet som et par dage uden planlægning, hvor føler man sig rig og der kommer sikkert nogle oplevelser og din lørdag lyder da frygtelig hyggelig :-)

Marianne sagde ...

Shabby-Marianne: Der er ved at være planlagt til fridagene ;-) Det er nu dejligt.

Det er først lørdag om 14 dage... så der er længe til endnu, men jeg glæder mig allerede ;-)