blog top

fredag den 15. februar 2008

Snak snak snak

Det er nu jeg plejer at prale af at have weekend nu, men denne gang bliver det anderledes.

På grund af en sygemelding og ingen til at tage vagten i morgen aften, skal jeg på arbejde.
Jeg har selv valgt det, så ingen medlidenhed. Jeg får fri i næste weekend, hvor jeg vil få 4 fridage!

Om lidt er der kaffe og snak med min veninde, som lige har mistet sin mor. Jeg ser meget frem til at se hende og høre hendes historie. Vi har haft løbende kontakt, men det bliver så dejligt at se hende igen!

Vejret er jo vildt fantastisk. Jeg glæder mig til at komme ud og cykle!

Rigtig god fredag :-)

4 kommentarer:

Nille sagde ...

Det bliver dejligt for din veninde at snakke face to face er jeg sikker på! For lige at give det kram og bare nikke og vise, at man lytter og er der!

Dejligt med 4 fridage i næste uge... så gør det ikke såmeget med en ekstra vagt!

Madame sagde ...

Jeg ville skrive som Nille, men det har hun jo gjort - jeg tror, din veninde bliver meget glad for at have dig at snakke med om sin sorg. I den slags situationer er det så godt at have veninder.

Anonym sagde ...

Godt du er der for din veninde. Hun har sikkert ogsaa brug for at se dig og faa vendt et par ting.

God weekend paa trods en den ekstra vagt. Naeste weekend bliver en helt lille mini-ferie :-)

Marianne sagde ...

nille: Jeg har tænkt på dig og dit indlæg for et stykke tid siden. Jeg var meget bevidst om at være på hendes sted i sorgen. Tak for det!
Det var rigtig godt at se hende og høre hendes tanker og oplevelse.

Fridagene i næste uge, de er gode at have at se frem til ;-)


madame: Det var rigtig dejligt endelig at mødes med hende. Hun fik luft og jeg fik indsigt. Hun var der for mig, da jeg mistede min far, nu er jeg der for hende!


fisker: Vi er der heldigvis for hinanden, og vi er gode for hinanden, for vi har kendt hinanden i nogle år nu. Det var så dejligt at se hende.

Og jeg glæder mig altså til disse dage i næste uge :-D