blog top

mandag den 3. marts 2008

Tak for mad, mor!

Jeg fik rester med hjem af aftensmaden fra min mor og har nydt det i aften.
Det var så dejligt nemt efter aftentræningen, og det smagte så godt!

I morgen står den på en mini-koloni med tre beboere, to kollegaer og jeg.
Jeg glæder mig vist lige så meget, som beboerne.
Det betyder, at vi har tid sammen og til den enkelte. Til at hygge og lave det, vi ved, de er vilde med.
Vi kommer hjem igen onsdag, hvor jeg skal skynde mig og videre til Esbjerg.
Der skal jeg sidde model og have mit hår klippet. Endeligt, for det trænger virkeligt til en saks!

-Og så var det jo i dag at billetterne til Sølund Musik Festival blev sat til salg. Vi var heldige og kom allerede igennem efter 15 minutter. Men vi sad også flere klar :-)
Nu har vi også den begivenhed at se frem til :-D

Ingen kommentarer: