blog top

fredag den 28. marts 2008

Træt efter en fredag

Jeg er faktisk træt lige nu. Jeg har hovedpine og fryser. Jeg er ved at lave suppe og så skal jeg bare slappe af. Hovedpinepillerne må snart virke.
Jeg er træt.

Det var været en af de gode dage. Der er blevet trænet, shoppet lidt, spist dejlig mad, snakket, lyttet og grint.!
Nu er weekenden begyndt og det tyder godt.

I morgen tidlig skal jeg passe de to på 2 og 4 år. Jeg har talt med nevøen i dag, da han selv ringede op, og han er klar på, jeg kommer og ser hans nye bil. Jeg skal allerede passe dem kl 9, så det er tidligt op, men jeg er klar!

Rigtig god weekend!

12 kommentarer:

Andrea sagde ...

Håber da, at du ikke er ved at blive forkølet eller noget med de symptomer, du skal jo være på toppen til om en uge.

Suppe og afslapning er nok lige det, der skal til. Hav en god aften.

Anne O'Manne sagde ...

Åh, det lyder da ikke godt med hovedpinen og det.
God bedring, og god fornøjelse i morgen.

Marianne sagde ...

husejer: Jeg tror/håber, jeg bare er træt. Jeg plejer jo ikke at blive syg. Jeg skal jo være i tiptop form til næste uge!

Nu er suppen spist, der er blevet varmt i stuen og nu skal der slappes af.

God aften til dig også.

Marianne sagde ...

Anne: Tak for det!
Jeg må vist se, om jeg kan komme tidligere i seng i aften.... så jeg er klar til i morgen med de to små!

Sifka sagde ...

Puha, det kender jeg godt, men heldigvis behøver det jo ikke at blive til noget. God fornøjelse i morgen, og hav en dejlig aften:)

Marianne sagde ...

Sifka: Ja, du kender jo til det!! Men jeg tror bare, jeg er træt!

Jeg tror det bliver en god dag med børnene i morgen :-) Jeg glæder mig i al fald til det.

God aften til dig Sifka

Nille sagde ...

Det bliver hyggeligt med de to i morgen... rigtig god fornøjelse! Og god bedring - en god nattesøvn kan udvirke mirakler ;-)

Marianne sagde ...

nille: Mange tak, jeg glæder mig til i morgen. Og en god nats søvn, tror jeg gør godt!

Anonym sagde ...

God weekend, Marianne! Og husk nu, ikke drille for meget ;-)

Marianne sagde ...

fisker: Mange tak fisker, og det der med drillerierne... det ved jeg ikke helt om jeg kan overholde ;-D

God weekend til dig også :-)

Anonym sagde ...

Rigtig god weekend til dig! Jeg håber du er frisk nu lørdag morgen og at hovedpinen er pist væk.

Marianne sagde ...

madame: Tak for det Madame :-)
Jeg fandt sengen forholdsvis tidligt i går, så i dag er jeg heldigvis frisk nok.