blog top

torsdag den 10. april 2008

Jeg burde måske...

Jeg tog afsted fra kursus i fin forårsvejr, solen der kiggede frem og næsten kunne varme lidt.
Derfor beslutter jeg, at når jeg kom hjem skulle der løbes.
Ja, jeg sad faktisk og glædede mig!
Men men men... det første der rammer mig, da jeg står af toget, er regndråber. Nu ser himlen mørk ud, og jeg gider ikke løbe og blive regnvåd.
Så nu er jeg hjemme og må vente med at bevæge mig til i morgen tidlig.

En ældre fransk mand skulle med samme tog, og han var noget forvirret over, om det nu var det rigtige tog, han var kommet med. Han talte fransk og det gør jeg ikke, men jeg kunne nikke og smile og vise, at det var helt rigtigt.
Han må have været noget usikker, for han spørger mig lige en gang til, da toget begynder at kører.
Nu håber jeg bare, at han kommer af det rigtige sted.
Måske burde jeg have vist, at der kun var en station til han skulle af...

Ingen kommentarer: