blog top

onsdag den 2. april 2008

Solskin og glade smil

Solen skinner, det er forår i København. Lige som jeg havde drømt om, for så kan min røde jakke
komme i brug.
København er, som den skal være!
Jeg er glad, for jeg kommer lidt fra en frokostaftale med min ex.
Der er blevet snakket, grint. Delt ud af oplevelser siden sidst, familierne blev rundet, ferieoplevelser fortalt, snakket om kærester, om fortid og fremtid, job, muligheder, gode råd givet! og meget, meget mere.
Han er stadigvæk det menneske, der kender mig helt og fuldt ud. Kender mine svagheder og styrker. Efter 11 år sammen, er det sådan og det bliver svært for næste mand, at klare de forventninger, jeg har/er vantil i et forhold.
Jeg ved, jeg altid kan hente hjælp hos min ex og det er en rar tanke og følelse at have. Og selvfølgelig er det omvendt, hvilket han godt ved!

Søster er taget afsted. Så jeg er helt alene hjemme. Svoger kommer senere og vi skal lave mad. Her er stille og jeg kan mærke, at feriefølelsen er ved at indfinde sig. Jeg skal nyde og slappe af.

Jeg har ferie!

22 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du lyder simpelthen saa glad. Kom snart herned med dit gode humoer :-)

Lotte sagde ...

Og om tre dage får du et vaskeægte forårskram af mig :-)
Dejligt at du nyder ferien og har så godt et forhold til ex'en - den slags kan ikke købes for penge!!!

Anonym sagde ...

nyd københavn, ex´en, søsteren og hvad der nu nydes kan...køb ikke hele byen, der skal være lidt til mig lørdag formiddag :-)

Uden Relevans sagde ...

God ferie vi ses på lørdag!

Unknown sagde ...

nææ det da en fin kop - er det søsters? ;)

hehe - ja helst sikkert - det bliver skutte nemt at finde en ny mand - som kan leve op til ham ex'en . . det er da også utroligt så godt et forhold du har til ham . ! ;D

den der røde jakke ER altså bare for nice -.- med de der blå stikninger! Weeee!

og jeg er frisk på kvindestemmer lørdag dér - så la' os endelig finde ud af et eller andet!! hehe

fortsat GO FERIE! :) :b

Marianne sagde ...

fisker: Jeg er glad, for jeg er omringet af mennesker, jeg holder af.

Og jeg kommer snart ned til dig og varmen og maden og vinen og snakken og butikkerne og snakken... ;-D

Marianne sagde ...

lotten: Det vil jeg glæde mig til, det forårskram! :-D

Det er dejligt med ferien og forholdet til ex'en. Det kan nemlig ikke købes for penge!!

Marianne sagde ...

anne: Jeg nyder i fulde drag! Jeg må se om jeg kan lade lidt være tilbage til dig. Mon ikke ;-D

Marianne sagde ...

Uden relevans: Tak for det. Og vi ses .

Marianne sagde ...

pedrsn: Det er søsters kop, men det er det jeg drikker kaffe af herovre, og ikke de store krus ;-)
Jeg har skam store krav til næste mand, og det bliver svært ;-)

Jeg skal have jakken på på lørdag, så kan du se den live.
Og kvindestemmer, jeg ved endnu ikke hvornår vi er der. Nok lidt før, så søster er klar til hun skal læse op. men jeg kan lige skrive nærmere, når jeg ved mere.

Natmaleren sagde ...

Kan du have en rigtig dejlig ferie:-)

Marianne sagde ...

natmaleren: Mange tak for det!

Unknown sagde ...

Det er da herligt at du har det så godt med ham, det synes jeg da er kanon positivt. For det er nok ikke altid en god idé at forblive venner, men nogle gange, så fungerer det bare ;)

Andrea sagde ...

Jeg håber København sætter pris på, at der er ankommet et energibundt fra Jylland.

Hvis man kunne hæld din glæde og dit positive livssyn på flasker, kunne man blive meget rig!

Glæder mig til lørdag.

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt, at du og din ex stadig er gode venner! Det troede jeg næsten ikke kunne lade sig gøre. Ha' nu en rigtig dejlig ferie indtil vi snart ses ;-)

Anonym sagde ...

Hej Marianne!

Det lyder som om du virkelig nyder København :-)
Hvor er det rart at du har sådan et forhold til din ex....

Mange hilsner
Birthe

Marianne sagde ...

Rikke: Vi er så heldige, at det fungerer og det var også vores mening og noget vi var enige, om at sådan skulle det være :-)

Marianne sagde ...

husejer: TAK for dine søde ord!
Jeg syntes, indtil videre, at København har taget godt imod mig ;-)

Jeg glæder mig også til gensynet lørdag!

Marianne sagde ...

madame: Jeg har en rigtig god ferie!
Jeg er rigtig glad for mit venskab med min ex,som jeg sætter stor pris på. Det kan godt lade sig gøre at forblive venner :-)

Marianne sagde ...

Birthe: Jeg nyder København og at være sammen med søster,svoger og ex! Dejlige timer! :-)

Nille sagde ...

Jeg har været forfærdeligt fraværende på det sidste... det har sine årsager! Men du nyder livet - det er skønt at læse, Marianne! Skønt også at du kan have det forhold til ex'en - det er guld værd! Nyd ferien!!!

Marianne sagde ...

Nille: Jeg håber, du finder ro i dine tanker og finder en god løsning :-)
Det er dejligt du er tilbage!

Det var så dejligt, at se ham igen og vi har et godt forhold! Jeg sætter stor pris på det.

Jeg nyder det i København.