blog top

lørdag den 31. maj 2008

Der var engang tre søstre...

Tre søstre drog til Silkeborg.
Jeg sad på bagsædet, drak kaffe og spiste bolle, da det allerede var kl 8.30, jeg blev hentet.

Jeg kom sent i seng i går, for jeg havde en telefonsamtale, der først sluttede kvart over et. Et par timer, hvor verdenen og mænd blev vendt!

Vi, tre søstre, skulle til lagersalg.
Ikke, at jeg egentlig havde den store interesse, men jeg syntes det lød så hyggeligt, bare os tre søstre.

Lagersalget bestod mest af børnetøj, men lidt voksentøj var der også.
Jeg fik købt to bluser...
...og et par nye hyggebukser.
Faktisk var bukserne kun i str 146/152, men dem kan jeg nu godt klemme mig i.

Overfor lagersalget var en grøntbutik, og der blev lige købt ind.
Blandt andet øko nutella, som vist skal smages i aften :-)

Og så er min nye blender indviet. Frisk frugt kom i, og ud kom en dejlig lækker og mættende smoothies, uhmmmm !!

Ingen kommentarer: