blog top

fredag den 13. juni 2008

Dagen i går blev dagen med smil...

Jeg har fri. Jeg har ferie.
Jeg er i København, og det bliver udnyttet til fulde.

Jeg havde en virkelig dejlig dag i går.
Jeg fik drukket kaffe med min ex, og vi blev opdateret i hinandens liv og færden. Det er hyggeligt.
Jeg sætter meget stor pris på vores venskab. Tænk man kan være venner, hjælpe hinanden, glædes over nye kærester og nye familier. Han har fundet den sødeste pige, og jeg er virkelig så glad på hans vegne. Det har han så meget fortjent!

Søster og jeg kom i biografen. SATC blev set. Den var ok. Jeg er ikke den største fan. Kan sagtens se et afsnit eller to, når de bliver vist i tv, men har ikke set alle afsnit...
En stor biograf sal var proppet med kvinder, og kun ganske få mænd. Jeg tror, jeg så 4 mænd!
Aldrig har jeg hørt SÅ meget snak efter en film!

Når vi går i biografen, gør vi det med stil....
Ghita Nørby

Nu er søster jo en forfatter, så den røde løber var lagt ud...

eller var den nu også det for os...
Anders W Bertelsen og Søren Kragh Jacobsen

- Næppe..... det var vist først da vi kom ud, der mødte så dette, men sjovt at opleve.

Dagen i dag skal bruges på taktikmøde med svoger. Der er jo cykelløb i morgen. Jeg skal vide om hans mad, væske, alt skal på plads i dag! Han tror, på mig og jeg på ham. Jeg glæder mig til at hjælpe ham.

Og senere i dag, er jeg heldig at skulle mødes med søde mennesker. Det glæder jeg mig meget til :-D

Vi ses...

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en masse dejlige oplevelser du havde i går, Marianne! Og den røde løber ...

Vi ses i eftermiddag :-D

Marianne sagde ...

madame: Ja, det var faktisk ret sjovt at komme ud til den røde løber ;-)