blog top

fredag den 11. juli 2008

Bladet, der blev væk...

Jeg har haft en fin bunke aviser og blade liggende.
De måtte ikke smides ud, før der var klippet i dem. For i de gemte sager, var der artikler og anmeldelser om Søster Løgsovs og hendes bøger.

Men nu mangler jeg et Alt for damerne. Hvor der var en fin artikel i. Jeg har ledt og ledt, og mindes ikke jeg har smidt det ud...
ØV!

Jeg må nøjes med en kopi, jeg kan få af min mors gemte blad... men det er jo ikke det samme.

Jeg må lede lidt mere...

6 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Jeg tror faktisk, jeg har det blad liggende. Og du må gerne få det.

Marianne sagde ...

Anne: Hvis du har det, og ikke skal bruge det, vil jeg meget gerne have artiklen om Henriette... :0D

Anne O'Manne sagde ...

Jeg har lige fundet det. Du får det, næste gang vi ses :-)

Anonym sagde ...

Sikke heldig du er, Marianne. Nu er der ingen grund til bekymring og ærgelse :-)

Marianne sagde ...

Anne: Dejligt!!!
Tusind tak :-)

Marianne sagde ...

fisker: Det var virkeligt heldigt! Det er pænest med orginalen i en scrapbog ;-)