blog top

mandag den 21. juli 2008

En foranderlig Søndag...

Dagen blev ikke som jeg havde regnet med.
Efter løbeturen skulle søndagen bare bruges på ingenting, hjemme, men sådan blev det ikke.

Søster havde smækket sig ude af hendes lejlighed, så vi måtte køre en time for at få en ekstra nøgle, som min mor havde.
Hun befandt sig i et sommerhus med min onkel og tante. Aftalen blev, at vi tog kage med og de lavede kaffen.
Ganske hyggeligt, men jeg var træt da jeg var hjemme igen kl 17.30.

En lur var tiltrængt, og den blev indtaget til lyden af touren, dejligt!

Da det blev aften var jeg ganske frisk igen og der blev læst og tjekket net.
En gangske god søndag med ny drejning.

...

Senere i dag er der arbejdsdag, men inden vil jeg lade som om, jeg har fri, og bare nyde en stille formiddag og noget af eftermiddagen.

God mandag

4 kommentarer:

Lotte sagde ...

Det var da godt, nøglen var i et sommerhus og ikke befandt sig på udlandsrejse ;-)

Marianne sagde ...

lotten: Ja, det var ret heldigt!
Nu tror jeg søster får lavet en kop eller to, så der altid er én i byen, der har en ekstra nøgle ;0)

Madame sagde ...

Sikke en redelighed at Søster havde låst sig ude!
Pyha, jeg tro jeg ville finde et sted at opbevare en ekstranøgle ;-)

Marianne sagde ...

madame: Jeg tror, hun får lavet lidt flere nøgler ;0)
Heldigvis var ekstranøglen kun en time væk, men alligevel....