blog top

tirsdag den 8. juli 2008

Puha... fedt det er hårdt!

Jeg er totalt smadret. Altså på den fede måde.
Presser mig selv helt vildt med træning og job. Jeg er træt, når det bliver aften, men jeg er god til at få slappet af.
Være stille og være til.

Det er bare lige i denne uge, hvor der er træning dagligt, og i går endda med to timer. Det er med at udnytte det, inden de gode trænere tager på ferie.

Min krop gøre ondt. Den skal lige igang ved træningens start, men så går det. Jeg kan mærke, jeg har muskler i hele kroppen!
Jeg sveder og forbrænder helt vildt. Det er ikke det primære, det er faktisk det, at træne.
Bruge mig selv, min krop.

2 kommentarer:

Nille sagde ...

Min dårlige samvittighed fik lige et ordentligt spark der... av av av!!! Efter ferien - så er det altså afsted!!!!!!! Jeg må hellere ansætte en private coach i stedet for den der private couch!

Marianne sagde ...

Nille: Du skal ikke få dårlig samvittighed! Du har tralvt for tiden, syntes jeg.

Måske er der mere tid efter ferien... :-D